[BSD] mount_smbfs: folyamatos szivas

piiti piiti at mailbox.hu
2004. Jún. 25., P, 11:34:59 CEST

5.2.1 samba 3.0.4 kde 3.2.3 noatun alatt mp3 lejatszassal mozilla mc4.6.0
meg egyebek futasa mellett tomoritettem a mount_smbfs I 192.... E 478:852
//v8000.... /mnt parancsal felhozott 2k alatt leosztott, everyone full
control privileggel leosztott vinyora/rol

Problema nem allt fenn... Ennyit tok hozzatenni.