[BSD] multiboot

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Jún. 25., P, 08:01:25 CEST

Szia!

Gabor Suveg wrote:
> csinalt mar vki multiboot-os bsd cdt?

Nem :-)

> Lehet egyaltalan csinalni ilyet ?

Szerintem biztos lehet, ha az OS betolto helyebe a szimulalt floppyn
vagy a direkt emulacional egy bootloadert teszel... lehet, hogy pl a
grub doksija kiter erre... azt elegge extrem emberek terveztek. A
FreeBSD-s booteasy lehet, hogy nem mukodik, mert tul egyszeru. Meg foleg
nem konfiguralhato.

> az is eleg lenne, ha az 'egyik' freebsd a tobbi pedig szimpla floppyk
> lennenek. Vmi otlet ?

Szerintem valami ilyen "next-generation" boot manager, mint grub.
A floppys megoldas biztosan megy, de szerintem mas is.