[BSD] Java sokadszorra

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Jún. 24., Cs, 06:58:21 CEST

On Thu, Jun 24, 2004 at 06:37:11AM +0200, Fazekas Mihaly wrote:
> Csakhat ugyebar a Mozilla -t egy 200MHz -es AMD-K6 -oson nem lehet amolyan
> pattogosnak nevezni. :)

Ugyan mar. Nekem a PII-233-ason is szepen hasitott anno. Nem tudom mi
bajuk van az embereknek a sebesseggel, nekem termeszetes, hogy mikor
elinditok egy programot, akkor nem azonnal jelenik meg a felhasznaloi
felulet, hanem nehany masodperc mulva. Azonnal csak a hibauzenetek
jonnek, ugyhogy a tul gyors reakcio nem is jelent jot :-)

Udv:
Sz, akinek sose volt meg 1Ghz-es gepe se.
--
BSD: An Operating System, Not a Religion.