[BSD] bsd help

Legradi Gabor Legradi.Gabor at nik.bmf.hu
2004. Jún. 22., K, 15:56:24 CEST

> On Monday 21 June 2004 21:01, Légrádi Gábor wrote:
>
> Ne terjesszunk itten tevhiteket keremszepen!
> Ugyan nem vagyok gyakorlo OpenBSD felhasznalo, de amennyire tudom, arrafele
> kifejezetten _nem_ ajanljak, hogy sajat kernelt forditsal.
>
> Reszletesebben lasd:  http://www.openbsd.org/faq/faq5.html#Why
>
> Ha nem GENERIC kerneled van, es valami problemad adodik, gondolkodas nelkul
> elhajtanak a levlistakon, hogy "majd ha az alap kernellel is tudod
> produkalni a hibat, akkor gyere vissza."
>
> m.

Hahó!

Biztos, hogy mindenkinek teljesen átlagos felhasználásra szánt, átlagos
erőforrásokkal rendelkező "átlagos" gépe van (amelyre lenne a GENERIC
kernel tökéletesen jó)?...

Kérem szépen, én nem azt írtam, hogy állandóan kell kernelt fordítani,
csak annyit, hogy előbb-utóbb előállhat az a helyzet is, s ezzel érdemes
megbarátkozni...

G.
(a "félreismeret terjesztő")