[BSD] Sör a KTKban egy megoldásért

Ádám Roland Csaba roland.adam at foodexpress.hu
2004. Jún. 14., H, 10:17:59 CEST

Hello,

 Nosza, újabb fejlemények az ügyben, a FBSD4.9 és a Debian3.0 is boot
során vmi ilyesmit ír ki, h a "system not support PCI devices" v "PCI200
not support system". Vagyis egyértelmuen azt nyögi, h nem támogat
semmilyen PCI eszközt. Ez lehet? És tényleg, vannak az alaplapon
különböző típusú hálókártyák és egyiket sem ismeri, még úgyse ha egyet
rakok a lapra.
 Pciconf -l -v outputot es egy dmesg-et küldök nemsokára, de idegbajt
kaptam hétvégén és kicsurtem a sarokba az alaplapot :/ Visszaszerelem.
 Egyebek mellett cat /proc/pci parancsra az output no such device or file.
 A device node téma az én agyamból pattant ki, mikor olvastam a kernelconf
fejezet végét... Ezek szerint nem kell, huuu.
Generic kernellel is ua a folyamat, amit fentebb írtam, szal a gáz már
eleve az, h a boot során aggasztó az a PCI rendszert nem támogatok üzi.
Hát ennyi egyenlőre, és kösz,

Roland