[BSD] Ports frissites

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Jún. 7., H, 08:41:49 CEST

Szia!

Szekeres Szilárd wrote:

> Sziasztok!
>
> Van nehany FreeBSD-t futtato gep a felugyeletem alatt, melyek elegge
> lassuak. Kulonosen akkor, ha a ports-ot akarom frissiteni. A portsdb -uU
> futtatasa soran elofordul, hogy akar orakig is szoszmotolnek. Az lenne a
> kerdesem, van-e valamifele progress-bar szeruseg, vagy valami allapotjelzo,
> hogy hol tart, mit csinal eppen, mennyi ido van meg hatra, vagy valami
> hasonlo (X cucc nem jatszik). Tud valaki erre valami megoldast?
>
> Elore is koszonom az epito jellegu valaszokat :>

Nincs ilyen, kiveve ha irsz egyet, ami pl az lsof kimenetet babralja. De
egy alaposan "megpakolt" gepen az lsof csak meg jobban lassit...

Viszont, hogy mondjak valami tenyleg epitot, ha a gepek egy helyen
vannak vagy jo kozottuk a halokapcsolat, akkor miert nem csinalod a
ports frissietst csak az egyik gepen (a leggyorsabbon nyilvan) es aztan
a kesz binaris csomagokat kiexportalod a tobbinek? Ez tenyleg gyorsit.