Re[2]: [BSD] Kihívás...:)

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Jún. 4., P, 12:00:39 CEST

AG> Háde' nem ezzel kezdtem? Erre jött három levél, de nem kell, megy
AG> az mtools-ból is. Ráadásul az mformat nem is tud merevlemezt
AG> formázni.
Valoszinu nem is azok mondjak a sys-t akik akkor valaszoltak. ;-)

AG> A floppy boot szektora nem nem jó, ugyanis máshol vannak a
AG> rendszerállományok szerintem... :/
Nem. Nem lilo rendszeru a dolog, a loader nemes egyszeruseggel a
fokonyvtarban keresi es talalat eseten tolti be az io.sys, msdos.sys
es command.com allomanyt. De az is lehet, hogy a command.com-ot mar
valamelyik masik olvassa be. De ez a mi szempontunkbol mar erdektelen,
a lenyeg, hogy a fo konyvtarban ez a harom allomany legyen ott.

AG>   A következőt próbálom most: dosemu-t indítok egy DOS6.22 boot floppy
AG> image-el. Ez megy is. De sehogyansemen tudom megmondani annak a
AG> dosemu-nak, hogy a /dev/hda2-t használja mint C meghajtó. :/
AG> ===
AG> $_vbootfloppy = "/mnt/bootdisk.img +hd"
AG> $_hdimage_c = "/dev/hda2"
AG> ===
AG>   A boot.log-ban pedig mintha tudomást sem venne erről, szépen használja
AG> a /usr/lib/freedos/ könyvtárat... :/
Dosemu-t nem ismerem, ez passz. Probalj egy olyat, hogy:
dd bs=512 if=/mnt/bootdisk.img of=/dev/hda2 count=1
Es utana ujrainditani. Egy probat meger szerintem...

Udv,
Zsolt