[BSD] Kihívás...:)

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Jún. 3., Cs, 15:48:04 CEST

Auth Gábor wrote:

> Halihó!

>   Hmm... van egy 5.2.1 network install iso-m. Ha ezt felírom dd-vel egy
> aktív partícióba, akkor mi várható, ha LiLo-val azt a partíciót
> indítom? :)

Ez is mukodhet, vagy elvileg az is, hogy PXE+NFS setupot csinalsz,
persze csak akkor, ha a halokartya tamogatja es ha van egy masik geped
ami tud lenni PXEboot es NFS szerver. Persze lehet, hogy egyszerubb es
olcsobb venni egy kabelatlakitot es kiszedni a vinyat, gondolom a Linux
se gondolatatvitellel kerult ra...