Re: [BSD] modem - modem közvetlen kapcsolat

Biro Tamas birot at fw.hu
2004. Jún. 2., Sze, 09:43:41 CEST

Hi!
  - jol tulbonyolitottatok, de nem fogjatok tudni emulalni
    egyszeruen a vonalat!...

  - miert nem vesztek egy regi kiszuperalt 1/4 kis analog
    kozpontot?? ranyomjatok 2 mellekre a modemeket aztan kesz is van.
    ennel egyszerubben nem is lehet ezt megoldani.

  - esetleg csinaltok egy sima nullmodem kabelt es osszeeresztitek
    a 2 gepet rs232-n.

On Wed, 2 Jun 2004 09:34:17 +0200, Hajdú Zoltán wrote:
>Egy soros port only gépet szeretnénk a netre kivinni úgy, hogy a
>rákötött modemmel betárcsázok a PC-mre, ahol NAT -olom a forgalmat.
>Önmagában nem lenne bonyolult egy BSD dialin szervert beállítani, de
>itt a dolog problémás: a kis gép és a PC modeme közvetlen
>telefonkábellel van összekötve. Arra már rájöttünk, hogy a
>tárcsahangot biztosítani kell, és összeforrasztottunk egy egyszerű
>áramkört, hogy adja a (ha jól emlékszem) 20mA vonalfeszültséget, de
>még mindig gondban vagyok a PC beállításaival. A megfelelően
>konfigurált modem és az mgetty (NetBSD) csengőhangra
> [...]

Biro Tamas, HG1DFB, Member of Hungarian Team OS/2, #os2hun
http://www.tami.hu http://os2.rulez.org