[BSD] gagyi Asus P4C800

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Júl. 31., Szo, 21:29:54 CEST

> Hardveres gond biztosan kizárva? Nekem P4P800-asra minden gond nélkül
> sikerült telepíteni 4.10-est -- igaz, azt nem tudom, mekkora a különbség
> a két alaplap között.
Erdekes, a 4.10 -es nalam is el akarja kezdeni a telepitest, az 5.x -el szemben.
De hogy tudom (ill. tudom -e egyaltalan) hasznalni az alaplapi raid -jet?
A net -en mar korbeneztem, es ahol talaltam errol info -t, ott azt volt, hogy
"5.1 or higher". En mar probaltam 5.2.1 -el, meg 5.1 -el is, de ugyanugy
elhasal.
Ha az alaplapon nem allitok be raid -et, akkor a hdd -ket is latja.
Ha beallitok akkor nem latja, de legalabb nem szall el ugy, mint az
5.2.1 es az 5.1 esetelben.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966