[BSD] 16 karakteres nevek

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2004. Júl. 29., Cs, 18:31:21 CEST

On 2004.07.29 14:55:10 Auth Gábor wrote:
> Ha LDAP-ban megy, akkor megy szerintem egyébként is.

Muszály ezt unix user szintig levinni? Azhogy LDAP tudja, még nemjelenti
azt, hogy
login is fogja tudni! Sőt, megintcsak utmp meg world meg minden app
rebuild kellene...

Ellenben ha valahol virtuálisan kezeled a júzereidet, akkor nemfogsz ilyen
béna
"csakmert a kezdetektől igyvan, ezen nemváltoztatunk" bugokba botlani.

Egyébként az általad említett samba, postfix+courier biztosan, az apache
meg egy kis
(kisebb) hackel megoldható ldap/rdbms háttérrel.

KJ.
--------- következő rész ---------