[BSD] 16 karakteres nevek

attila.rajmund.nohl at ericsson.com attila.rajmund.nohl at ericsson.com
2004. Júl. 29., Cs, 16:33:02 CEST

On Thu, 29 Jul 2004, Auth Gábor wrote:

> Halihó!

>   2600 user domainba lépéséhez Sambával, illetve ehhez kötődve saját
> weboldal lehetősége, email, satöbbi. Néha kevés a 16 karakter. 24 már
> jobb lenne.

Nem értem. Csak négy betűből kijön ~450 ezer variáció. Vezetéknév
első/utolsó betűje, keresztnév első/utolsó betűje, ahol nem egyedi, ott
lehet variálni ezek sorrendjét, ha eszméletlen sok Kovács István van,
akkor hozzá lehet tenni egy-egy betűt még, hogy egyedi legyen a név. De
nekem az a tapasztalatom, hogy ~10000 usernél sem volt nagyon olyan, aki
8 karakternél hosszabb usernevet kért.

				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."