[BSD] 16 karakteres nevek

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Júl. 29., Cs, 14:54:31 CEST

Halihó!

2004. július 29. 16.33 dátummal attila.rajmund.nohl at ericsson.com ezt írta:
> Nem értem. Csak négy betűből kijön ~450 ezer variáció.
  Haggyámá! :)
  Nehogymár visszaessek a ,,középkorba'', és DFHE01234 formájú neveket
adjak ki. Mindenki azt használja, amit választott, ami nem foglalt.

> Vezetéknév első/utolsó betűje, keresztnév első/utolsó betűje, ahol nem
> egyedi, ott lehet variálni ezek sorrendjét, ha eszméletlen sok Kovács
> István van, akkor hozzá lehet tenni egy-egy betűt még, hogy egyedi
> legyen a név. De nekem az a tapasztalatom, hogy ~10000 usernél sem volt
> nagyon olyan, aki 8 karakternél hosszabb usernevet kért.
  Ilyen feltételek között nem csodálom... :)
  Gyakori, hogy vezeteknev.keresztnev formátumban kapnak nevet. És így
előfordul ugye, ha több, mint 16 karakter.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141