[BSD] obsd fw es ipv6

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 27., K, 10:57:20 CEST

On Tue, 27 Jul 2004, Hajdú Zoltán wrote:

> On 2004. 07. 27., Mohacsi Janos has wisely spoken:

> Nemtom, régebben még arra voltunk büszkék, hogy itt nincs "upgrade for
> the sake of it", nincs rohanás, a jól bevált rendszereket nem dobjuk
> ki csak azért, mert itt az újabb, a szebb, a nagyobb. Ez mára már
> kihalt? Sajnálnám.

En sem dobok ki rendszert, amin nincsenek kritikus dolgok. A fenti pelda
Solarisat azert kellett ujra tenni, mert feltortek.... Valoszinuleg
valamelyik regebbi szolgaltatason jottek be... Hogy a regi rendszereket
dicserjek van egy rendszer ahol FreeBSD 4.4 van 200 napos uptime-al
(aramszunet miatt volt az ujraindulas). Csak FTP szerver van rajta. Sot
ismerek olyan gepet amin FreeBSD 3.5 van! Nincs rajta semmilyen
szolgaltatas, csak egy munkaallomas!

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98