[BSD] obsd fw es ipv6

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 27., K, 07:04:42 CEST

Szia!

On Tue, Jul 27, 2004 at 02:03:22AM +0200, Sandor Berta wrote:
> Az ipv6-al kapcsolatban meg, baromira sajnálom, hogy nincs időm, mert
> piszokul zavarnak
> a sendmail indulásakor kiadott ipv6-os üzenetei.

Az mondjuk nem egy nagy dolog: ki kell venni a kernelbol az IPv6
tamogatast, es akkor a sendmail sem probalkozik.

> Irígylem az 5.x -el kisérletezőket, mert a használt portok STABLE branch-on
> való követése
> és a naplók elemzése is elég időrabló.
> Apropo, 5-ös kernel, a handbook-ban nem látom az elkülönült leírást.
> Kell telepítenem egyet, hogy utánaolvashassak?

Nincs elkulonult leiras, mert nem kulonbozik olyan nagyon sokban, mar
ami a konfiguralast illeti. A konkret lehetosegek leirasat ld a
megfelelo NOTES allomanyokban. Ettol fuggetlenul a Handbook valoban
folyamatosan fejlodik, tehat ha egyszer feltettel egyet mondjuk a CD-rol
az mostanra biztosan nem a legujabb. De a FreeBSD honlapon mindig
olvashato a legujabb es az is, hogy hol lehet letolteni :-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.