[BSD] obsd fw es ipv6

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 26., H, 17:00:30 CEST

On Mon, 26 Jul 2004, Sandor Berta wrote:

> Koszonom, mindannyiatoknak!
> Ha jol ertem, kis halozatokon meg garantaltan tobb a szivas
> mint a haszon.
> udv

A szivas lenyege altalaban az, hogy gyarto nem tamogatja az IPv6-ot az
adott szoftver releasen. A rendszer gazdak meg nem mernek valtani ujabb
release-re, mert esetleg borul az adatbazis, stb. Kb. az a szemlelet, hogy
ne nyulj hozza mert mukodik... Bocs ha kicsit kikeltem magambol es eleg
offra  sikerult ez az utolso hozzaszolasom.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98