[BSD] javavm + freebsd4.10

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 26., H, 08:33:07 CEST

Szia!

macroharddoors at eurocomnet.hu wrote:

> java plugint hogyan lehetne, beüzemelni freebsd4.10 alatt futó mozillához,
> van esetleg tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban ?

A kerdesedbol nekem ugy tunik, hogy nem igazan probaltad a valaszt magad
megtalalni... ezert egyelore legyen eleg annyi, hogy igen, be lehet
uzemelni, sokaknak van ezzel tapasztalata, es erdemes egy kis minosegi
idotoltest betervezni a rendkivul erdekfeszito FreeBSD doksikkal, igy
kulonosen a kezkionyvvel, ahol minden le van irva:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/desktop-browsers.html

es kulonosen (nyilvan) a Mozilla-ra vonatkozo reszek.

A dolgok 4.10 eseten annyival lesznek konnyebbek szamodra, hogy nem kell
forrasbol forditanod a jdk-t, hanem letoltheted keszen:

http://www.freebsdfoundation.org/downloads/java.shtml

a java pluginhez eleg a "Diablo Latte" vagyis a JRE.

Sok sikert!