[BSD] Merre tovabb BSD? Nyari elmelkedes

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 21., Sze, 10:52:04 CEST

On Wed, 21 Jul 2004, NAGY, Zoltan A. wrote:

> Sziasztok!
>
> Szilveszter levelenek vegen volt egy kis okfejtes,
> gondoltam a nyari punnyado forgalomban ez is belefer.
> Ha megsem, akkor bocs az off-ert. :)

> Szerintem az is kesz csoda, hogy van meg(?) aki
> erti... Neha en is meglepve nezem miket tudnak
> pl. a listan mindenki hasznara tenykedo guruk is kapasbol.
> Bar -- es ez nem kicsinylo szandekkal irom -- a
> rendszerfejlesztok biztos naluk is melyebb ismeretekkel
> rendelkeznek...

> Csak a penzemberekkel esetleg szellemisegeben is
> mas lenne a BSD. Hiszen eppen itt van talan ennek
> [...]

Nem egeszen ez a helyzet. Vannak futo projektek amiket cegek, vagy
szervezetek finansziroznak: KAME: IPv6+IPSEC, TrustedBSD - MAC, vagy
elozoleg: Vinum es SOFTUPDATES. Jelenleg pl. azert olyan jo az Adaptec
SCSI kontrollerek tamogatottsaga a FreeBSD-ben, mert az Adaptec tamogatja
a dolgot. A fejlesztesnek mindig vannak koltsegei. Van aki hobby alapon
csinalja, szabadidejeben. Van akit megfizetnek azert, hogy jo kodot
csinaljon....

Udv:
 	Mohacsi Janos