[BSD] Midnight Commander

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Júl. 21., Sze, 10:31:48 CEST

Szia!

LR> Lenne egy problemam: FreeBSD-5.2.1-RELEASE-p9, (Celeron 1 GHz, 256
LR> MByte RAM) es az mc (mc-4.6.0_12) nagyon-nagyon lassan indul el -
LR> kb. 5-10 masodperc -. Valaki talakozott mar ezzel. A tobbi program
LR> nem csinalja ezt, csak az mc.
Nekem is csinalta egy 5-CURRENT-es gepen kb egy-ket honapja, ott
percekig nem indult el, altalaban ctrl+c lett a vege. Amikor halora
kotottem pikpak ment. Par cvsup es portupgrade utan most megy. Amit
sejtek, hogy valami resolve dologhoz lehet koze. A host allomanyt
kellett kicsit rendberaznom es akkor mar jol indult. Persze a
kernelfrissites es portupgrade erdejeben lehet, hogy nem csak ez
kellett hozza...

Udv,
Zsolt