[BSD] contrib install

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 9., P, 10:47:04 CEST

On Fri, 9 Jul 2004, [ISO-8859-1] Nagy László Zsolt wrote:

> [...]
>
> Próba 1:
>
> /usr/ports/databases/postgresql7/work/postgresql-7.4.1
> messias# make contrib
> `contrib' is up to date.
> messias#
>
> Próba 2:
>
> messias# cd contrib/tsearch2
> messias# make
> "../../src/Makefile.global", line 38: Missing dependency operator
> "../../src/Makefile.global", line 41: Need an operator
> "../../src/Makefile.global", line 45: Need an operator
> "../../src/Makefile.global", line 178: Missing dependency operator

Hasznalj gmake-et. Ha mukodik akkor irj a port karbantartojanak
<girgen at pingpong.net> - hogy erdekelne, hogy egy kapcsolot tegyen a
postgresql portba, hogy a tsearch2-t is installalja. Lehet, hogy az lesz a
valasz, hogy kuldjel patch-et (akkor celszeru kuldeni...), de lehet, hogy
lesz olyan szives is megcsinalja...

> Ha már itt tartunk, akkor megkérdezem: hogyan lehet a configure script-nek
> paramétert átadni? Az a baj,
> hogy sokszor a (ports-beli) make egy csomó BSD patch-et is fölrak miután
> kicsomagolta a forrást.
> Hiába lépek be a work könyvtárba, hiába csinálok manuálisan ./configure-t,
> ugyanis a legközelebbi make-nél
> újra kicsomagolja a forrást, és vele együtt a config.cache-t is. Pl. hogy
> tudom a make-nél megadni, hogy '--with-python'?
> Tudom elég kezdo" kérdés.... :-(

Hasonlo a valaszom mint az elozo - kerd meg a port karbantartojat, hogy
csinaljon kapcsolot hozza es akkor konnyu lesz neked. Ha nem csinal, akkor
neked kell a kozponti Makefile-t modositani (javasolt PR kuldese a
modositassal...).

Udv:
 	Mohacsi Janos