[BSD] Handbook - kézikönyv

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Júl. 7., Sze, 15:07:42 CEST

Halihó!

2004. július 7. 14.42 dátummal Adam Szilveszter ezt írta:
> Ez rendszerint akkor tortent, amikor rajottek, hogy a Handbook kulonosen
> jo nagy es ugyanakkor elegge surun valtozik, a forditok nem
> jelentektelen reszenek pedig nem volt sem allando online hozzaferese,
> sem elegendo ideje a valtozasok kovetesere, ezert a leforditott munka
> gyorsan elavult.
  A SuSE kézikönyv fordításában vettem részt, onnan ismerős néhány
dolog... mondjuk egyedül túl nagy falat, de van egy jó hónapom, amíg
semmitteszek... :)
  CVSup megvolt, sgml-ek a helyükön, már csak az kellene, hogy le tudjam
fordítani, csak a desktop-om Linux (SuSE), és nem akarja az igazságot. A
következők a bajai:
$ make
Makefile:191: *** missing separator.  Stop.
$
  Ezeken a helyeken pedig vezérlési szerkezetek vannak (.if, .for, stb). A
gnu-make nem bírkózik meg velük. Továbbá eléggé kevésnek tűnik nekem ez a
Makefile, nem látom át, hogy lesz ebből kész html oldal... :)

> Ehhez jott, hogy a legtobben sajnos nem vettek a faradsagot, hogy
> SGML-ben dolgozzanak, ezzel nehezitve masok munkajat.
  Naja... most vadászok SGML editort a neten... nem tudtok véletlenül
egyet? :)

> Remelem, hogy ez most maskepp lesz. :-)
  Én is remélem... ;)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141