[BSD] Handbook - kézikönyv

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Júl. 7., Sze, 13:29:23 CEST

Halihó!

  Előttem a nyár, és a lehetőségek... arra gondoltam, hogy lenne időm a
Handbook-ot lefordítgatni magyarra... kerestem ezzel kapcsolatban, de kb.
4-5 éves leveleket láttam csak, ahol erről szó van...
  Arra gondoltam, hogy valahol a lényegi részeknél elkezdem, és majd
folyamatosan lektoráljátok... :)
  A másik kérdésem, hogy van-e valami nyers változata ennek a html
szövegnek (tex, latex, stb), vagy enne érdemes nekiesni? Vélemény? Ötlet?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141