[BSD] buildworld gond meg mindig

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2004. Júl. 7., Sze, 10:26:48 CEST

"es tekintve, hogy eszembe sem jutott ez a lehetoseg, a
/var/log/messages"

pffffffffff

nah igen.

(amugy a threadhoz kicsit kapcsolodva, en voltam az aki frissitest
sikerrel abszolvalt de a poen az h egy mezei 5.2.1 friss installrol tudtam
p9-re lepni(tehat tobb patch levelt ugorva), ami egy masik gepen nem
ment.)

uff