[BSD] SendMail probléma

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 1., Cs, 13:05:07 CEST

Hali!

Na szoval most volt idom megnezni, szepen betettem egy uj, konnyen
egkulonboztetheto domaint a helyi DNS-be, es a levelezogepet beletettem
abba is:

Server:  localhost.buza.adamsfamily.xx
Address:  127.0.0.1

Name:    mail.mustarosvirsli.xx
Address:  192.168.1.2

Ezutan szepen letrehoztam egy mailertable-t, amely megmondta a gepnek,
hogy az adott domainba kuldott levelek helyben kezbesitendok. A
local-host-names allomany eppen ilyen jo lehet, azzal a kulonbseggel, hogy ott
az osszes host nevet fel kell egyenkent sorolni, ami ha tobb van akkor
tobb munka.

Igy mar gyonyoruen kezelte a mustarosvirsli.xx barmely hostjara vagy a
"csak ugy" a domain nevre irt leveleket is.

Szerintem valami ilyesmi lesz a megoldas nalad is.

BSD: An Operating System, Not a Religion.