[BSD] IrDA again...

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 28., Sze, 12:04:39 CET

insect wrote:

> Re, csak folytatnam tudatlankodasomat... tehat ugye megprobalom hasznalni a birda portot,h kapcsolatot teremtsek a telcsimmel, de valami nem jon ossze... tehat ircomm -d /dev/cuaa1 paranccsal latom hogy kapcsolatot kere, mert jelez a telcsi, hogy van IR... megadom azt is, h -y /dev/ptypv, vagy akarmi, akkor elvileg ki kene epitenie a soros kapcsolato, egy ilyen pseudo-deveice-kent, tehat ha kommunikalni akarnek a telcsivel, akkor elvileg azzal a device-al tehetnem meg... namarmost, egy ido utan az ircomm leall, es az infra is megszunik, igy az scmxx-progival nem tudok kapcsolatot teremteni.. tehat van valakinek valami megoldasa ra, hogy mikent mukodik ez, mert guglin nem talaltam semmi kezzel foghatot.. thx

Eloszor is jo lenne, ha bekapcsolnal valami ertelmes sortorest, mondjuk
72 karakter jo lenne. Akkor konnyebb lenne olvasni a levelet.

Masreszt az biztos, hogy a megfelelo device a cuaa1? Nekem ugy dereng,
hogy valami /dev/rfcomm vagy milyen devicet kell hasznalni, de mondjuk
ezt szemelyesen meg nem probaltam ki (annak ellenere, hogy van itt rakat
IR-es telefonom es a notebookomon IR port...)

Harmadreszt, biztos, hogy nem a telefon kapcsolja ki az IR-t egy ido
utan aramkimeles cellal?