[BSD] boot -h

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Jan. 27., K, 09:09:38 CET

On Tue, Jan 27, 2004 at 08:30:55AM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Ez par dolgot megmagyaraz nyilvan.

Azert az szerintem nem teljesen normalis, hogy ha a soros port
kikapcsolt, akkor rebootol.

> Most akkor rebootol vagy nem? Ha lassan jonnek a kepernyore az uzenetek
> akkor megiscsak indul nem?

Persze, indul nem rebootol. De a szokasos sebessegenek 1000-ed
reszevel es boot -D eseten legalabbis csak a kepernyore, a soros
konzolra nem. Nem azt kellene csianlnia, hogy mind a kettore irja a
dolgait?

> Hat vagy a console-t, es akkor arrol indul, vagy a boot -Dh -t a promptnal.

Es mit kellene latnom? Kapasbol meg kellene jelennie a soros konzolon
annak, ami megjelenik a kepernyon? Vagy a boot folyamat egy bizonyos
foku lefutasa utan?

> Hat igen... a kabeled jo? :-)

Elotte egy switch-nel hasznaltam.

tompos