[BSD] boot -h

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Jan. 26., H, 22:51:29 CET

On Fri, Jan 16, 2004 at 01:13:48PM +0100, Papp Tamas wrote:
> Van vgy harminc kilo, mi az nekem, este viszem:)
>
> Inkabb gyere be ide..;)

Na, kozben egy kicsit megint tudtam foglalkozni a geppel, kiderult,
hgy jo nagy idiota voltam, a soros port disabled volt a BIOS-ban:)

De ezzel a prblema nem oldodott meg egyaltalan. Most csupan annyi
tortent, hogy nem rebootol:)

Legalabbis boot -D -vel az latszik, hgy iszonyu lassan jonnek a
kepernyore a szokasos boot uzenetek, de ezen kivul semmi,
termeszetesen a soros konzolon sem. Probaltam minicommal es cu-val is.

Valamint probaltam boot -D, boot -h, set console=comconsole
beallitasokkal is.

Egyaltalan mikor mit kellene beallitanom?:)

A fejleszto, akinek a dmesg-et kellene kuldenem, csak annyit mondott,
hogy elobb oldjam meg a serial konzolos problemamat:/

10x

tompos