[BSD] SiI3112 raid install

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2004. Jan. 26., H, 00:02:29 CET

hi,

On Jan 25, 2004, at 10:32 PM, Zsolt Sztankay wrote:

> Bar nem vagyok egy FBSD raid gugu, de ez az ami nekem is feltunt, hogy
> csak a ket egyseg kulon letezik, mint raid nem. Aztan neten
> utananeztem es ott is irtak egy ilyen nevu egysegrol...

device ataraid van kernelben? GENERIC-ben kell lennie. sil3112-m
soha nem volt, de ugy tudom tamogatott, es ha kulon eszkozokkent latod a
vinyokat, akkor RAID-kent is funkcionalnia kell.

> AMI Megaraid-et ismerem, azt hasznaltam, de akie a gep gondolom
> sporolni akart, ezert indultunk az alaplapi raid-rol. Mivel a vinyok
> megvannak, igy egy SATA feluletu kartya lesz a megoldas. Ha jol vettem
> ki a FBSD hardver oldalrol es par forumbol, a HighPoint es a Promise
> amit hasznalhato szinten tamogat a FBSD. Ezt esetleges tapasztalat is
> alatamasztja?

atapci0 at pci2:14:0:      class=0x010400 card=0x57448086 chip=0x4d30105a
rev=0x02 hdr=0x00
     vendor   = 'Promise Technology Inc'
     device   = 'PDC20267 FastTrack100 EIDE Controller'
     class    = mass storage
     subclass = RAID

nekem egy ilyen megy 5.2BETA-val, szepen elzummog, bar nem SATA. a
promise-ok
meg ugy altalaban jol tamogatottak FreeBSD alatt, ha ragaszkodsz az
ataraidhez.
de szerintem probalj meg eletet lehelni abba a silbe, ha mar ezzel vert
meg a sors ;-)

-vili