[BSD] Linux NFS kiszolgalo - OpenBSD kliens

Keresztes Ákos eso at freemail.hu
2004. Jan. 23., P, 23:14:16 CET

Helló!

Gentoo Linux NFS kiszolgálóra szeretnék OpenBSD-vel felcsatlakozni...
(009-es patch-et fordítanám) De nem megy teljesen...
Felcsatolom ("mount -t nfs linux:/admin/OpenBSD-src /usr/src/"), ez hiba
nélkül megtörténik. Ha listát kérek a könyvtárról, még az is ok, mindent
kiír. No, de ha már fájlt akarok olvasni a könyvtárból, akkor hibajelzés
nélkül megfagy a parancs. A gép (OpenBSD) működik, de a parancsot nem
tudom kilőni (kill -9-cel sem, újraíndítás is csak reset gombbal).

Kiszolgáló oldalon:
Gentoo Linux kernel 2.4.24-ck1 , nfs-utils ebuild 1.0.6
(http://nfs-utils.sf.net),
/etc/exports:
# /etc/exports: NFS file systems being exported.  See exports(5).
/admin/OpenBSD-src            *(rw,insecure,sync,no_root_squash)

Kliens oldalán:
OpenBSD 3.4, alapértelmezett mount_nfs.
mount ide vonatkozó kimenete:
linux:/admin/OpenBSD-src on /usr/src type nfs (v3, udp, timeo=100)

Nincs hibára utaló naplóbejegyzés egyik gépen sem.
Azt olvastam a man-okban, hogy mindkettő végigpróbálja a 2-es és a 3-as
protokollt is...
Most merre keresgéljek, mit csináljak?

Üdv,
Ák.