[BSD] Re: PS/2 Mouse

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 21., Sze, 09:24:45 CET

Zahemszky Gabor wrote:

> ii: nem kell kernelt forditani 4-es alatt sem, ott is megteheto, h boot
> parameterek kozott adod meg a flags parametert. Ezt Sziszi igazan
> tudhatna, hisz annak idejen meg O is fejbol fujta azt a trukkot, ahogyan
> az AWE-32 kartyakat igy - illetve ehhez hasonloan - eletre kellett
> lehelni - valami olyasmi, h /boot/kernel.conf-ba kell tenni a:
> flags psm0 0x2000
> sort, es a dolog mukodott. Ehhez mar csak az kell pluszban, hogy a
> /boot/loader.conf-ba pedig / az autoboot sor ele / meg ezt:
> userconfig_script_load=YES
> , es bingo.

Valoszinuleg igy is mukodott, de en azt a scriptet direktben nem
szerkesztettem rendszerint, hanem inkabb a kernelt forditottam ujra es
masoknak is ezt tanacsoltam. Amugy is jo otlet pl kilokkodni a
GENERIC-bol az osszes SCSI eszkozt mert valoszinuleg neked nincs olyan
(bar most, hogy az ATAPICAM terjed, a helyzet valtozik) A script nevere
nem emlekszem, amire azonban bombajo mentsegem van: a 4.0 nagyon regen
volt mar, en utoljara akkor hasznaltam 4.x-et. (Meg talan a nev
allithato is volt rc.conf-ban?) BTW A hangkartyas trukk pedig mar ott
sem mukodott, az meg 3.x-es dolog volt. A 4.x-ben jott be a PnP
autoconfig, aminek akkor nagyon "orultunk". :-)