[BSD] boot -h

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2004. Jan. 15., Cs, 20:32:33 CET

hi,

On Jan 14, 2004, at 12:43 PM, Adam Szilveszter wrote:

> Hm. Nem vagyok nagyon Xperienced ebben a temaban, de nem ugy van, hogy
> amikor a FreeBSD bootol, es nem talal billenytuzetet, akkor atvalt
> soros konzolra? Vagy az csak a telepiteskor van? Abban igazad van,
> hogy a -h pont erre lenne valo, csak arra vagyok kivancsi, hogy mi van
> ha valahogy kikeruljuk.

pont nemreg telepitettem soros konzolon keresztul; boot -h -val kell
inditani,
utana megkerdezi, hogy milyen terminalod van. ha nincs rajta
billentyuzet, es
-h nelkul inditod, akkor igy jartal (ha ps/2 probingnal nem talal
billentyuzetet,
akkor utana mar hiaba dugsz ra)...

arra viszont erdemes odafigyelni, hogy ha soros kozollal telepited,
akkor utana
az lesz a default.

-vili