[BSD] OFF TOPIC: pgsm pcmcia gprs

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Jan. 14., Sze, 13:36:16 CET

On 2004. 01. 14., Vilmos NEBEHAJ has wisely spoken:

> sztem ha annyit mondasz, h a gprs szolgaltatasukhoz szukseges
> init sztring erdekel, akkor kapcsolnak egy olyan embert, aki vagja,
> hogy mirol beszelsz. az AT parancsok meg ugyanazok minden
> rendszer alol ugyebar, azt sem kell tudnia, hogy nem windowst
> hasznalsz.

:) Szerinted így lesz? Én anno a Matáv Axelero-val próbáltam ezt
eljátszani - nem találtak olyan embert, aki akár csak értette volna,
mirõl is beszélek. Szerinted egy default w2k rendszergazda honnan
sejthetné, hogy mi a szerver init -je, ha nincs ilyen kapcsolója a
GUI-n? A megoldás: trial&error. Nincs olyan sok lehetõség, (u)ser,
(l)ogin, stb elõre, (p)asswd a jelszónak.

Üdv:

Hajdú Zoltán