[BSD] mutt ekezetek + key binding

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Jan. 13., K, 14:10:59 CET

On Mon, Jan 12, 2004 at 07:24:19PM +0100, Zahemszky Gábor wrote:
> Ekkor én már csak arra tudok gondolni, hogy maga a mutt nem korrekten
> van beállítva(*). Ellenteszt: az FBSD _konzolon_ jól megy a mutt? (Az
> nem jó válasz, hogy "átmásoltam a muttrc-t a jól működő Linxról" :-) )

Igen, ott jol megy a mutt. Az a bajom epp, hogy a mutt-nak nem tudom
megadni, hogy erre es errea szekvenciara ezt csinaljon, csak azt, hogy
az end-re mit csinaljon. Az end-et meg a termcap hatarozza meg, nem?
Ugy nez ki, rosszul, de hogy hogyan miert, azt en nagyon nem latom.

> (*) Ha jól emlékszem, az derült ki, hogy pl. az mc-nel van egy olyan
> kedves huncutsága, hogy ha slang-gal van fordítva, akkor nem pont
> ugyanúgy kezeli a billentyűzetet, mintha (n)curses-sal. _Esetleg_ egy
> próbát ez is megérhet.

Na ez mar vmi. ncurses-sel van az elobbi, slanggal pedig mukodik.
Viszont iszonyat randa a megjelenitese. Mintha elvesznenek a szinek.
Alul es felul a a ket kek csik oke, de a mail-ek az index-ben a
maillista megjelenitese, vmint egy levelbe belepve maga a levelnek a
megjelenitese vmi szornyu ronda kepet ad.
Ez se a legjobb. Megprobalom atszinezni, hatha ugy nyerek:)
Ha nem felejtem el, megirom majd az eredmenyt.

tompos

ui.: mc-nel a Makefile-ban nem si szerepel, hogy ncurses-sel is lehet
forgatni.