Administrativia (volt Re: [BSD] A prog.hu-ról utoljára)

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 12., H, 08:15:14 CET

Nagy Károly wrote:
> Elnézését kérem mindenkinek, akiket fáraszt már ez a téma (magamat is
> beleértve), ez az utolsó levelem ebben a dologban.
> A mai napon nyitottam egy topicot az inkriminált fórumon, a következő
> szöveggel:

Ha kerhetnem, a listan maradjunk a temanal, es kulonosen ne hasznaljuk
uzenofalnak kulso szemelyek szamara.

Elhiszem, hogy van egy eletkor, amikor a flame meg izgalmas is lehet, de
a tobbsegunk ezen mar regen tul van.

Ha valakinek felesleges szabadideje van, akkor inkabb nezzen szet, mit
tehetne annak erdekeben, hogy a BSD Egyesulet jelmondata: "Nyilt
rendszerekkel szolgalunk" minel inkabb valosagga valjon. Peldaul ott van
az a sok szep Problem Report, aminek mind neki lehet allni, es a
patchekkel elarasztani a megfelelo helyeket. *Azert* meg dicseretet is
fog kapni az elkoveto.