[BSD] OFF: UNIX/Linux becsulet

Vas József vj at ommf.hu
2004. Jan. 7., Sze, 12:09:07 CET

Hello!

Sehogy sem értem, hogy került ez a két mondat az egyébként megszokottan
színvonalas és hosszú (elcserélném néhány újságcikkel) leveled végére.
>  Ja es meg valami, semmi sem veri azt,
> amikor olyan emberek "vedelmeznek" leghangosabban egy-egy rendszert,
> akik semmit sem tesznek erte, hanem csak hasznaljak. Hogy akkor mitol az
> "oveke" az homalyos.
Magyarul, aki nem fejleszto vagy legalább honosító az fogja be a pofáját?
Éppen Te írtad korábban, hogy fan klub vagyunk. Ez megmagyarázza,
miért az "övéké" kedvenc op.rendszerük.
Nem értek a fozéshez, még csak igazi ínyenc sem vagyok, de azért
lehet (jó és rossz) véleményem az ételekrol, nem?

Üdv.:
V.J.