[BSD] Netgear-wireless

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2004. Feb. 22., V, 19:19:27 CET

On Feb 22, 2004, at 11:33 AM, Lajos Nagy wrote:

> Sziasztok. a kérdésem akövetkező: 5.2-es doksiban azt írják, hogy
> támogatják a netgear héhány kártyáját( ath4 driver,pl. WG311, WG511T).
> a. A NETGEAR homepage-jén
> (http://www.netgear.com/products/wireless/80211g.php?view=hm) csak
> WG511
> van. A T-vel bővített jelzés a 108 Mbps-ü super fast családnál
> található
> (http://www.netgear.com/products/wireless/108Mbps.php?view=hm) - hogy
> van ez?

a WG511 csak linux alatt tamogatott (Prism GT csipes, ha jol emlekszem,
nincs hozza
driver BSD ala), a WG511T atheros csipes, az megy BSD alatt is, a WG311
meg Prism
csipes, szinten megy.

> b. A DG834G ADSL Firewall Router(  Wireless or Wired Instant Broadband
> Access -54Mbps) nincs a listában - nem is támogatott?

hat a routert nem hiszem hogy tulzatton supportalni kellene OS
oldalrol:)
vagy felreertek valamit:)

> d. USB eszközök között nem találok egyetlen NETGEAR terméket(adapter
> kártyát pl. WG121) - ez nem támogatott, vagy csak rosszul néztem?

nezd meg a -CURRENT lista archivumat, ha jol emlekszem par honapja
van tamogatas USB-s cuccokhoz is, bar lehet hogy csak patch formajaban.

-vili