[BSD] FreeBSD + kabeles net ?

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Feb. 20., P, 10:15:44 CET

On Fri, Feb 20, 2004 at 08:37:04AM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Inkabb csak remenykedik benne :-) De az az igazsag, hogy kezdem erteni
> miert csinaljak az emberek ezt. A nagy szolgaltatoknal gondolom igen
> gyorsan es gordulekenyen lehet intezni egy MAC atiratast. "Jelenleg
> minden ugyintezonk foglalt..."

Bevallom bennem fel sem merult az, hogy telefonalgassak korbe kitudja
hany ugyintezon keresztul, mennyi idot es penzt elrabolva ezzel magamtol
csak azert, mert masik NIC kerult a gepembe. Nekem az volt az alap, hogy
annak az uj NIC-nek megadom a regi kartya MAC cimet. Szerencsere ez nem
minosul gany megoldasnak. Plane nem egy alaplapra integralt cuccnal,
ahol ezt a BIOS-ban lehet allitani.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...