[BSD] digicam bajlodas

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Feb. 18., Sze, 12:05:26 CET

Udv mindenkinek

Lehet hogy tok trivialis a dolog de a kovetkezo gondom van:

Fogok egy digitalis kamerat, radugom az USBre, (kernelkonfigba minden
szepen beleirva, ami USB, kiveve az urio driver ami egy mp3 lejatszo) es
a FreeBSD meg is talalja:
ugen0: vendor 0x0919 product 0x0100, rev 1.00/1.00, addr 2
ha lehuzom:
ugen0: at uhub0 port 2 (addr 2) disconnected
ugen0: detached

Magyarul az ember azt hinne minden szep es jo, de a gtkam progi, ami a
gphoto-hoz egy frontend, a jo istennek
sem talaja meg, en meg keezzel nem tudom megmountolni, mert nem tudom
milyen fajlrendszer van (tippem msdos) ill. nem tudom mi a block device
amit mountolni kellene. (Nem, nem az ugen0 az, bar en azt hittem.)
Annyit figyeltem meg meg, hogy amikor radugom a /dev/ alatt a kovetkezo
uj eszkozok jelennek meg:
ugen0,ugen0.1,ugen0.2,ugen0.3, de ezek kozul egy sem mountolhato mert
nem block device. Meg annyit hogy ez a kamera ugyanezzelo a gtkammal
csont nelkul ment linuxon is BSD-n is korabban, sot nev szerint is
ismeri a progi, szoval tuti hogy tamogatott.

su-2.05b# uname -a
FreeBSD Soulfly 5.2-RELEASE-p2 FreeBSD 5.2-RELEASE-p2 #0: Tue Feb 10
17:54:44 CET 2004     root at Soulfly:/usr/obj/usr/src/sys/SOULFLY  i386

Ha valaki segiteni tudna, hogy mit rontok el, azt nagyon megkoszonnem.
Kernelconfigot, dmesg-et szivesen kuldok barkinek ha esetleg tudna
segiteni...

Koszi szepen, udv
Csongor

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam.csongor_at_seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor