[BSD] netbsd 1.6.1 magyaritas

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Feb. 18., Sze, 08:30:41 CET

n13 wrote:

> En ez alapjan csinaltam
> http://www.bsd.hu/dokumentacio/bevezetes/view

Most mar szerintem ennel tovabb jutottak. A magyar billentyuzetkiosztas
mar benne volt a valaszhatoak kozott amikor utoljara neztem, igy mar nem
kell a spanyolt "hackelni". Viszont Latin2-es fontok tovabbra sincsenek
(bar lehet, hogy at lehet okat vinni valahonnan, csinalni pedig
mindenkeppen lehet) Abban nem vagyok biztos, hogy a wscons-nak kell
olyasmi, mint a syscons-nal, ahol a tejes magyar tamogatas erdekeben a
"cons25" terminaltipus helyett a "cons25l2" allitando be, lehet, hogy
nem. A tobbi az locale kerdes, szerintem magyar locale nincs, de lehetne
csinalni (anno a FreeBSD-re is meg kellett)