[BSD] installalios prombelma

Rhiannon rhiannon at bitworks.hu
2004. Feb. 16., H, 16:46:27 CET

2004-02-16, h keltezéssel 15:08-kor Adam Szilveszter ezt írta:
> A memoria ECC-s?
>
> Fizikai illeszkedes teljesen rendben van? Parameterek beallitasa a
> BIOS-ban rendben? (Mar ha lehet kezzel allitani...sajnos az automatika
> viszont gyakran cr at p...)
>
> A defektes mem tenyleg sok hiba okozoja lehet...
>
> Udv:
> Sz.
Nem ECC-s. Most ott tartok, hogy az alaplaprol a gyarto mongya, hogy
gongya van azon 256MS-modulokkal amiket olyan samsung chipekkel
szereltek amik ezeken a modulokon vannak, de ezek 512MB-osak.

Masrest viszont most ujraforgattam a rendszert/kernelt es gond nem volt.
Elfogom kezdeni ki/be kapcsoli es lassuk. :)
--
Zsolt, ha igaz ...