[BSD] Dell poweredge 2400

Pőcze Balázs b.pocze at dashofer.hu
2004. Feb. 13., P, 17:48:11 CET

Miklos Magyari wrote:

>ez csak adaptecnek latszo targy :)
>Nezd meg az aac drivert, az tudja ezeket a Dell Perc raid kartyakat. Bar
>ugy tudom, ketfele van ebbol is (marmint kontrollerbol), csak egy reszet
>tamogatja az aac.

>egy probat azert meger.

a dolog mint már sok mas is, ravilagitott, hogy kicsit hamari vagyok neha :(
Szoval novell lakott rajta, es a Dos csak ugy tudta bebootolni a novell
szervert, ha
le van tiltva a RAID vezerlo, majd a novell maga elintezi. Biosban, miutan
visszaallitottam
mar mukodott jol.
Viszont akkor kerdezek jol.
Most raktam fel eloszor squidot nem egyfelhasznalos gepre (a sajatomon
szokott lenni, mert szerintem gyorsabban cache-el
mint a mozilla), es a kovetkezo bajom van vele:
Ha nagyra van allitva a lemezcache merete akkor nagyon lelassul az egesz.
Van ennek valami jolhasznalhato merete?

üdv,
  banyek