[BSD] Solaris 9 software CD image-ek

Bence DEMETER bob at ngo.hu
2004. Feb. 12., Cs, 15:47:38 CET

Udv,

Lehet hogy nem jo helyre teszem fel a kerdest de:

burncd-vel probaltam kiirni a Solaris 9 (i386) cd-imidzseit. Az install
cd tokeletesen jo, ellenben a 2 software cd megirasa utan a cd-ket nem
lehet mountolni, I/O error folyamatosan, es a Solaris install
proceduraja se eszi meg oket (sot, dd-vel sem lehet elerni a device-t).

Az imegeket mdconfigon keresztul mountolva tokeletesen latszik a rajtuk
levo fajlrendszer, tehat semmi okom feltetelezni hogy ne lennenek jok.
Ellenben kiiras utan ugy ahogy van dobhatom ki a cd-ket. Van valami
kulonleges trukkje a Solaris CD-k megirasanak (brutalisan hosszu
filenevek/pathok, stb.)? :) Gugliban nem talaltam instrukciot, hacsak
nem 8-as Solarisra es Nerora vonatkozoan :)

(kiegeszito megoldaskent hasznalhato Solaris 9 i386 software cd-k
kolcsonadasat elfogadom) :)

Udv:

bob