[BSD] kernelforgató gond

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Feb. 12., Cs, 09:39:51 CET

On Wed, 11 Feb 2004, Bdee wrote:

> Üdv mindenkinek!
>
> A múlt hónapban, áttértem a 4.9-ről az 5.2 re semmi gondom nem volt. Épp
> fogatni akartam a kernelt/jó lenne a hanghoz/ mikor kijött egypár
> éertesítés véggül az 5.2.1(RC)
> Így aztán src-t frissítettem -current re /def tag=./
> és make buildworld és make buildkernel.
> A tapasztaltok. a buildworld O2-ben leállt  /jó tudom, már írtátok, hogy
> van rá esély, de mivel a bsdforumon cikk volt róla ,hogy bírja;
> kipróbáltam: hát nem.
> Vissza sima -O -pipe ra O.K.
> [...]

A -current, ahogy a dokumentacio is irja nem mindig hibamentes. Probalkozz
egy ujabb cvsup frissitessel. Ha utanna is problema van akkor irj egy
PR-t.
Erdemes esetleg a freebsd-current levelezesi listat megnezni.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98