[BSD] ssh host key ellenorzes

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Feb. 3., K, 17:43:22 CET

On Tuesday 03 February 2004 16.22, Marton Fabo wrote:

> Nem szeretnek leallni az egyetemi rendszergizdaval azon hajhuzni, hogy
> kifejezetten az en accountomrol .forward-bol tovabbititt levelek eseten
> hogy lehetne a szervert rabirni SMTP TLS es gepazonositas hasznalatara.
> Raadasul azt is szeretnem, hogy ha nem az en gepem valaszol az adott
> cimen, akkor ne delay, vegul bounce legyen a kimeno email sorsa, hanem
> olyankor atmenetileg torolni a .forwardot, es helyileg lerakatni a levelet.
>
> Egyebkent is, tovabbra sem ertem, miert mindenfele masra valaszoltok,
> mint amit az ember kerdez. En SSH host key ellenorzest szeretnek (a
> [...]

Jovan na, en csak jot akartam... :) Abbol amit leirtal nem volt [szamomra]
vilagos, hogy a kuldo gep nem a tied.

Ami meg a leveled masodik felet illeti, a lista vedelmeben mondnam, hogy a
tobbiek alapvetoen arra valaszoltak, amit kerdeztel, csak en voltam ilyen
ertetlen. Najo, abbahagytam.

Hogy valaszoljak a kerdesedre, ez hogy hangzik?

ssh-keyscan my.dynamic.dns 2>/dev/null | diff saved_key - > /dev/null || echo
'Ez nem az a gep!'

Udv,
m.

Marton Kenyeres - mkenyeres at konvergencia.hu