[BSD] ssh host key ellenorzes

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Feb. 3., K, 16:22:56 CET

Marton Kenyeres wrote:

> Ize... ha a mail relay szempontjabol fontos a gep azonositasa, akkor ezt miert
> nem a mailserverrel akarod elvegeztetni? Szerintem minden modern mailszerver
> tud TLS-t hasznalni es azonositani a masik oldalt.

Nem szeretnek leallni az egyetemi rendszergizdaval azon hajhuzni, hogy
kifejezetten az en accountomrol .forward-bol tovabbititt levelek eseten
hogy lehetne a szervert rabirni SMTP TLS es gepazonositas hasznalatara.
Raadasul azt is szeretnem, hogy ha nem az en gepem valaszol az adott
cimen, akkor ne delay, vegul bounce legyen a kimeno email sorsa, hanem
olyankor atmenetileg torolni a .forwardot, es helyileg lerakatni a levelet.

Egyebkent is, tovabbra sem ertem, miert mindenfele masra valaszoltok,
mint amit az ember kerdez. En SSH host key ellenorzest szeretnek (a
dolog mellekes illusztralasara/indoklasara azt is bevallottam, hogy
miert kell); vagy tudtok erre javasolni valamit, vagy nem. Felre ne
ertsen senki, tisztelem az itteni emberek tudasat, csak nem a fenti
valasz kerdese volt felvetve.

udv:
mortee