Re: [BSD] [ off ] lassú tánclépések

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Feb. 2., H, 10:13:15 CET

On 2004. Feb 2, , at 9:46 de, Adam Szilveszter wrote:

> Es van itten egy milyen verzioju FreeBSD? Mar megint azt hiszik
> emberek, hogy ellatok odaig a valluk folott... :-)

Őőőő ... mintha írtam volna: a szerver egy FreeBSD 4.8 + samba_devel
legfrissebb fordítva. A kliens pedig szintén zenész, egy Mac OS X
10.3.2 :D. A Samba "standard konfigos", a háló pedig 100Mbites.

Most már látszik a vállam fölött valami? :D

	Gábor

"Reklám - Ez az emil reciklált elektronok felhasználásával készült!"