[BSD] [ off ] lassú tánclépések

Csongor Nagy [lev.co ] nagy at lev.co.it
2004. Feb. 1., V, 15:12:22 CET

Emlitetted, hogy a kliens egy mac? Ha regi MacOS-rol van szo akkor
atalk-ot (legalabbis linuxon igy hivtak amikor jatszadoztam vele) kell
hasznalni, a samba nem menen. Bar nem vagyok benne biztos, hogy a
3.0.0sba nem lehet e beleforditani az AppleTalk protokolt.
Ami a 60G illeti a napokban backupoltam ossze 80G-nyi grafikat, 4 macosX
geprol egy 160Gs samba megosztasu HD-ra. A szerver egy 2Gs celeron, 512M
rammal, FreeBSD 5.0, 3.0.0 sambaval. Egy delutanomba kerult, ugyhogy
hajtat rendesen. Lehet, hogy a vinyo nem mukszik? Milyen FS van rajta?
Nekem gondjaim voltak egy linuxrol orokolt backup HD vel (120G), ami
EXT2 vel volt formazva es bar ment freebsd alatt, a teljesitmenye nagyon
pocsek volt. Foleg ha tobben matattak rajta. Az ufs mindent megoldott
:-)). Ennyi