Re: [BSD] [ off ] lassú tánclépések

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Feb. 1., V, 10:14:00 CET

On 2004. Feb 1, , at 9:49 de, Marton Kenyeres wrote:

> Csak par otlet...
> - Biztos, hogy a samba a szuk keresztmetszet? Probaltad mondjuk NFS-en
> keresztul?
Csak ftp-n. Úgy eléri a közel 3MB/sec-et a 100Mb-es hálón (igaz, két
buta hub-on keresztül).
> - Erdemes talan nezni egy `netstat -s` -t, hogy nem valami alapvetobb
> halozati gond van-e. Tudom meg ajanlani a net/ntop portot.
> - Hogy alakul a sebesseg, hogy ha gepen belul masolod valahova a filet?
A szerveren? Mert a kliens egy Mac és remekül megy :D Amikor mozizok
helyi vinyóról, az MPlayer azonnal felkapja az avi-t, de ha SMB mounton
keresztül, jó 10mp-et is elmolyol, mire megnyitja és 1 percenként
megakad a film. Mintha nem bírná az átvitelt. Pedig kellene
> - 2.x sambaban van olyan config parameter, hogy `socket options`,
> gondolom
> 3.x-ben is van valami hasonlo, erdemes lehet vele jaccani.

Most a TCP_NODELAY és az IPTOS_NODELAY van bekapcsolva (ha jól emléxem).
> - ha van firewall a gepen, annak is megneznem a logjait, hatha valami
> ott van elkonfigolva

A szerveren van. De alap a konfig, nincs erre korlátozás, szűrés.

Még olyasmi rémlik, hogy a 4GB-os partícióra gyorsabb volt a Samba,
mint a másik vinyón levő 50GB-ra. Ez lehet?
Azért köszi!

	Gábor

"Always forgive your enemies. Nothing annoys them so much. (Oscar
Wilde, 1854-1900)"