[BSD] NC7760 GIGABIT kártya

Kovacs Sandor shan at vipmail.hu
2004. Dec. 17., P, 16:39:16 CET

Zoltán Becker (AM-IT) wrote:

> Mázlista. :-)

Nem hiszem, hogy a mazlin mult volna ;) Amikor megkaptam oket, eloszor
meg linuxot terveztem rajuk, de elbizonytalanitott a kavaras, a tge(ha
jol emlekszem, akkor ez a neve) driverekkel valo szivas, ugyhogy ennek
koszonhetem a FreeBSD-n eltoltott tobb, mint egy evemet. Mondani sem
kell, azota mar lecsereltem az osszes linuxot :)

> Erre jelenleg nem tudok válaszolni, mert nincs idő bejelenteni hibára. Év végi hajtás...
>
> Neked az ML350 G3-as vagy G4-es?
G3-as, de tutira mennie kene a bge driverrel neked is, ha mar egyszer
ugyanaz a chip van rajtuk.