[BSD] szelesvasznu notebook

Vas József vj at ommf.hu
2004. Dec. 15., Sze, 11:20:55 CET

Hello!

> bocs ha tevednek, de a 16:10 az csak a keparanyt adja meg.
Persze. Ez az, ami elter a szokasos
> Miert kellene a vesa-ban lennie ilyennek? Es miert is lenne az jo
neked?
Nem kellene, es nem az lenne jo.
Egyszeruen arra vagyok kivancsi, hogy:
- A VESA modokat be tudom-e allitani ilyen kepernyon?
  (pl. a kep ket szelen fekete csikkal az 1280x800 elvileg
   mukodhetne 1024x768-ban)
- Az X-ek tudjak-e kezelni ezt a modot?
(meg sosem kellett probalnom, nincs is mivel)

> Allisd be egy 1600x1000 -es felbontast az X alatt es nem fog
torzitani!
Valaszodbol arra kovetkeztetek, hogy beallithato.:))
> Bar szerintem a monitor dokumentaciojaban le is irja, hogy milyen
> felbontasokat tamogat es erdemes azokon hajtani.
Ha lenne dokumentaciom, valoszinuleg nem a listan kerdeznek.:))
Igy abban biztam, valakinek talan van ezekkel tapasztalata.
Vasarlas utan keso lenne...

> Ez idaig persze csak logika, soha nem volt ilyen monitor a kezeim
kozott.
Na igen, nekem sem, viszont rendelnunk kell kb. 10 notebookot.
Nem akarom vasarlas utan megbanni.

Udv.:
V.J.